Advertising si Digital Signage

lightem1.png

lightem1.png

Lumea din zilele noastre este, datorită revoluției tehnologice, supusă unor schimbări constante care afectează întreaga societate. În ceea ce privește sistemele de comunicații și de informare, lumea utilizează sisteme de informare media mai puțin tradiționale, cerând noi sisteme în care tehnologia transmite toate informațiile necesare în timp real într-un mod mai accesibil, mai atractiv, mai organizat și mai complet.

Utilizarea acestor sisteme de către cetățeni este rapidă și are un feedback excelent. Interactivitatea (în acest tip de sisteme) permite clienților să găsească rapid informații mai multe și mai bune. Acum, mesajele nu mai sunt limitate la textul simplu. Aceste sisteme pot combina imagini, sunete și chiar clipuri video pentru a atrage atenția utilizatorilor într-un mod natural. Studiile recente indică faptul că sistemele de comunicații și publicitatea interactivă în care utilizatorul selectează informațiile dorite și când dorește, cresc și tocmai au devenit un instrument important pentru organizații.

O Exprerienta Puternica Pentru Clienti

Consumatorii sunt din ce în ce mai exigenți atunci când vine vorba de comunicările din magazine. Mediul unui magazin bine structurat și dotat cu afișaje digitale interactive poate face diferența în procesul decizional al clientului. Aceste soluții atrag atenția publicului țintă prin imagini captivante, evidențierea unui produs pus în vânzare și posibilitatea clientului de a consulte informații mai detaliate despre produse sau servicii, încurajezează interacțiunea prin utilizarea codului QR, prin intermediul codurilor promoționale, posibilitatea afișării promoției, videoclipuri sau imagini. Atragerea, informarea și păstrarea consumatorilor cu o strategie de soluții digitale este, cu siguranță, un pariu bun pentru viitor.

Cum cresc afisajele digitale volumul vanzarilor

lightem2.png

lightem3.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Schimba continutul cu usurinta

Reclamele trebuie sa fie interesante, iar ceea ce este interesant nu e static pentru prea mult timp. Schimbarea conținutului digital duce la eliminarea costurilor constante pentru printarea de noi bannere și a muncii zilnice de înlocuire a acestora.

lightem4.png

Totemuri digitale si multimedia pentru magazine

Afișajele multimedia vă permit să comunicați cu publicul dvs. țintă în interiorul magazinului, stimulând vânzările, stimulând în mod activ interacțiunea dintre brand și consumatori. Comercianții vor putea îmbunătăți produsele și marca lor prin conectarea conținutului digital la spațiul fizic. Cele mai recente studii arată că majoritatea clienților cheltuiesc cu până la 35% mai mult în magazinele cu semnalizare digitală.

Cele mai multe decizii de cumpărare se fac la câțiva metri de la casa de marcat, iar poziționarea acestor display-uri cu mesaje atrăgătoare va fi cu siguranță o soluție eficientă. Afișajele multimedia, pe lângă faptul că sunt echipamente creative și gestionează
conținutul multimedia (imagini, clipuri video), pot fi atribuite și tehnologiei digitale interactive. Această caracteristică permite o experiență de utilizare interactivă în timp ce creează o implicare cu magazinul, marca sau produsul de către consumator, oferind posibilitatea de a alege sau procura conținutul pe care îl doresc în mod autonom. Consumatorii sunt din ce în ce mai exigenți atunci când vine vorba de comunicațiile postate în interiorul magazinelor. Mediul unui magazin bine structurat și echipat cu afișaje digitale interactive poate face diferența în procesul decizional al clientului.

Obiective

lightem5.png

Semnalizarea digitală poate fi utilizată în mai multe locații și cu diferite caracteristici, cum ar fi campaniile în aer liber, difuzarea informațiilor și locuri frecventate de multe persoane. Scopul principal al semnalizării digitale este difuzarea și prezentarea conținutului informațiilor. Acest instrument, utilizat într-un mod atrăgător, are rezultate uimitoare față de public, deoarece este extrem de strălucitor.

Afișajele multimedia sunt un nou instrument care poate revoluționa modul în care compania dvs. comunică intern sau publicului larg. Informațiile pe care instituțiile publice, companiile financiare, magazinele, muzeele sau hotelurile le dezvăluie despre produsele și serviciile lor (campanii de publicitate) au o influență decisivă asupra procesului de selecție și asupra deciziei clientului. Opriți cheltuielile excesive pentru hârtie și modernizați comunicarea companiei / instituției dumneavoastră.

www.lightem.ro

contact@lightem.ro

+40758109988

Lasă un răspuns

Esti sigur ca vrei sa stergi contul?

Delete my account